Promovează-ți castronul de Anul Nou pe rețelele sociale

Promovează-ți castronul de Anul Nou pe rețelele sociale

În timpul sezonului festiv, există o mulțime de modalități creative de a maximiza capacitatea restaurantului tău și de a oferi ceva fantastic pentru a-ți mulțumi clienții.

O astfel de opțiune este să faci rezervări și să servești platouri la pachet de Revelion. În acest fel, poți servi sute de persoane în ultima zi a anului, fără să fie nevoie de spațiul necesar pentru a găzdui clienții. Cu toate acestea, există multă concurență pe această piață, așa că este important să creezi un apetit pentru platourile de specialități proprii încă de la începutul lunii decembrie, iar pentru a face acest lucru ai nevoie de două lucruri de bază: oferte cu un bun raport calitate-preț și o prezentare atractivă în online.


 

Extravaganță culinară: fă mâncarea să fie specială în ultima zi a anului

De sărbători, oaspeții râvnesc atât la arome tradiționale, cât și la emoții culinare și mâncăruri pline de imaginație. De asemenea, în noaptea de Revelion, merită să te asiguri că este planificat un „meniu de petrecere”, care, pe lângă deliciile gastronomice, are ca scop menținerea sub control a băuturilor consumate în noaptea de Revelion. Ar putea fi o idee bună ca, în loc de obișnuita supă de linte, să planifici un chilli con carne de linte, care poate fi învelit în tortilla și așezat pe platouri. Aceste wrap-uri interesante sunt la îndemână, ușor de împărțit și sunt excelente pentru a fi asociate cu o gustare specială, cum ar fi cartofii prăjiți în formă de „U” extra crocanți de la Aviko. Cu cremă de avocado și o bere ușoară de porumb, este un deliciu irezistibil! Alte super idei de acompaniamente și garnituri ce pot fi servite sunt chifteluțele de pui vegetariene speciali, buletele vegetale cu aromă de brânză  și buletele cu brânză și ardei iute
 

Festin vizual

În era Facebook și Instagram, este esențial să îți prezinți preparatele festive în cel mai atractiv mod posibil. Nu doar farfuriile și bolurile făcute special pentru a apărea în fotografii trebuie să arate imaculat, ci și versiunile pregătite pentru clienți, deoarece fiecare fel de mâncare ce iese din bucătăria ta are șanse să fie afișat pe una dintre platformele de socializare. Așadar, este important să îți surprinzi clienții cu creații bogate din punct de vedere vizual, în culori strălucitoare, servite cu ustensile frumoase, astfel încât aceștia să fie încurajați să captureze și să împărtășească experiența. Nu îți poți imagina un mod mai bun și mai simplu de a-ți promova restaurantul.

Promovează-ți castronul de Anul Nou pe rețelele sociale

Transmite emoții!

Spiritul festiv și magia sărbătorilor de Crăciun și de Anul Nou merg dincolo de farfurii și platouri - este important să surprinzi spiritul de unitate și comunitate în postările și comunicările pe care le faci! Împărtășirea meselor, a bucuriei și a vibrațiilor bune pe rețelele de socializare funcționează ca un magnet: atrage clienții în număr mare. În descrierile postărilor tale, nu te concentra doar pe mâncare și băuturi, ci și pe atmosfera specială, de mâncare savurată cu cei dragi și de unitate. În ajunul Anului Nou, de exemplu, imaginează-ți ce petrecere pot avea clienții tăi în jurul super platourilor pe care le-ai pregătit și livrat.
 

Hashtag-uri și filtre. Fă o postare perfectă!

Când clienții, sau chiar influencerii pe care îi inviți, dau clic pe meniul festiv, postările despre produsele restaurantului tău (platouri, cocteiluri, etc.) vor apărea inevitabil pe diverse platforme de socializare. Pentru a obține cele mai bune rezultate dintr-o astfel de promovare, merită să îți completezi postările cu hashtag-uri legate de marca ta. Acestea pot fi folosite atât de tine (adică de profilul restaurantului), cât și de influenceri, dar pot funcționa și dacă îți încurajezi clienții să le folosească. În plus, alegerea filtrelor potrivite este de mare importanță: o postare bine poziționată va genera distribuiri, ceea ce va însemna trafic pentru restaurantul tău. Ia în serios aceste lucruri mărunte, ca să poți începe noul an cu un spirit creativ și cu profit.