Însă acest lucru nu înseamnă că furnizorii de servicii alimentare "scapă ușor" prezentând o simplă ofertă pentru micul dejun. Consumatorii nu se mai mulțumesc doar cu micul dejun în stil clasic cu care au fost obișnuiți de mici, iar concurența din acest sector este mare, preparate pentru micul fiind disponibile peste tot - de la benzinării până la restaurante de tip "fast casual". Prezentarea unei oferte potrivite pentru micul dejun este cheia succesului.
Sunt aspecte ce reprezintă ocazii clare de creștere și oportunități ce merită atenția operatorilor din domeniul alimentației publice. 78% dintre consumatori ar dori să aibă mai multe opțiuni pentru a-și putea personaliza micul dejun și cu alte preparate. În plus, 3 din 5 clienți cred că, pentru a fi perfect, micul dejun trebuie să conțină și produse din cartofi (Sursa: Cercetare de piață, Toluna, August 2017).
Consumatorilor le place să fie surprinși cu produse, ingrediente și gusturi noi. Vor să experimenteze cu preparate, nu doar să le mănânce. Nu vă temeți să spargeți barierele impuse de o ofertă tradițională de mic dejun și să creați ceva perfect - spre exemplu un burrito pentru micul dejun sau bruschette cu cartofi. Opțiunile vegetariene, vegane sau fără gluten sunt și ele importante pentru a avea cele mai bune rezultate în vânzări.
Micul dejun este cea mai importantă masă a zilei - faceți-o să fie originală și gustoasă. Aflați care sunt produsele noastre inspiraționale pentru micul dejun și creați-vă propria ofertă. De asemenea, vă puteți inspira și din rețete video, care sunt disponibile în aplicația AvikoPRO.
De la idee până la realizare suntem alături de dumneavoastră - pas cu pas! Pentru detalii contactați consilierii noștri de vânzări.