Aduceți un zâmbet pe chipul clienților! Ghid de personalizare

  • Personalisation Header

Aduceți un zâmbet pe chipul clienților! Ghid de personalizare

Afișat la 14/10/2020

Personalizarea este un concept ce face vâlvă în ziua de azi. Ideea este ca fiecare client să simtă că firma ce oferă produse personalizate îl cunoaște și îi înțelege nevoile sau problemele. Pentru o și mai bună experiență a clienților, merită să încorporați emoții și sentimente în bunurile și serviciile pe care le oferiți. Gândiți-vă puțin la cea mai bună experiență pe care ați trăit-o dumneavoastră în calitate de client, la un moment în care uimirea și surpriza au fost atât de mari încât ați vrut să spuneți asta lumii întregi. Motivul pentru care vă amintiți această experiență este, probabil, faptul că v-a trezit anumite emoții. Acum întrebați-vă cât a costat.

Profitați cât se poate de mult de această strategie?

Dacă nu, este momentul să începeți!

Serviciile de livrare la domiciliu în industria alimentară s-au dezvoltat extrem de mult în ultima perioadă. Prin urmare, este important să le oferiți clienților dumneavoastră șansa de a trăi astfel de emoții speciale de fiecare dată când fac o comandă și să le transmiteți subliminal mesajul că vă pasă. Aici intervine personalizarea și suntem gata să vă ghidăm în această strategie, pas cu pas! Am dezvoltat o gamă de instrumente pe care le puteți folosi pentru a personaliza fiecare comandă, o surpriză pe care clienții o vor adora.

Care sunt acestea?

personalisation card

La fiecare comandă puteți personaliza ambalajul pentru clientul dumneavoastră. Kiturile sunt formate din următoarele elemente:

  • Cutii pentru preparate la pachet

  • Autocolante

  • Cartonașe pentru transmiterea de mesaje speciale

Arătați-le clienților că vă pasă. Spuneți-le că mâncarea a fost gătită cu dragoste și urați-le poftă bună. Puteți face acest lucru adăugând în pachet un cartonaș scris de mână sau lipind un autocolant personalizat pe cutie, puteți scrie un text pe cutia de livrare sau puteți adăuga o etichetă drăguță pe punga în care puneți mâncarea comandată.

personalisation tag

 personalisation examples

 

De ce să personalizați comenzile?

În primul rând, este un demers ușor de realizat. Tot ce trebuie să știți este numele clientului, pe care în mod normal îl aflați în momentul în care este plasată comanda, apoi puteți compune mesajul. Personalizarea vă permite să interacționați direct cu fiecare client, fapt ce va fi benefic pentru loialitatea clienților. Astfel, afacerea dumneavoastră nu va fi cunoscută doar pentru mâncarea pe care o serviți, ci și pentru mesajele personalizate pe care le transmiteți - iar acest lucru vă va oferi un avantaj competitiv.

Crearea de relații solide cu clienții nu mai e așa ușoară în contextul COVID-19, în această perioadă în care contactul față în față nu mai e la fel de frecvent ca altădată. Prin urmare, includerea unor astfel de detalii personalizate promovează o experiență pozitivă memorabilă pentru clienți, fapt ce vă poate aduce o mulțime de avantaje. Foarte probabil clienții vor mai comanda de la dumneavoastră, vă vor recomanda rudelor/prietenilor și vor posta pe rețelele de socializare poze cu preparatele comandate de la dumneavoastră, contribuind astfel la creșterea vânzărilor.

Ce mai așteptați?

Suntem aici să vă ajutăm să vă dezvoltați afacerea! Nu ratați această ocazie de a aduce plus valoare ofertei de livrare la domiciliu - aceste kituri sunt esențiale pentru afacerea dumneavoastră. Contactați-ne pentru mai multe detalii.

Urmărește videoclipul
personalisation card

O atentie extra pe cutiile livrate la domiciliu de la Aviko- idei

Urmărește videoclipul
personalisation sticker

Mesaje personalizate pe cutiile de la Aviko