Recycle Bin

Limitarea pe cât posibil a utilizării obiectelor din plastic reprezintă o parte importantă a trendului din ce în ce mai popular, cunoscut sub denumirea „Viața după plastic”. Care este obiectivul directivei privind interzicerea plasticului de unica folosință ? Să prevină și să reducă impactul anumitor produse din plastic asupra mediului înconjurător și să promoveze tranziția către o economie circulară. Urmează să intre în vigoare o serie de măsuri aplicabile produselor la care se referă directiva, între acestea numărându-se o interdicție la nivelul Uniunii Europene de a utiliza produse de unică folosință din plastic acolo unde există alternative – inclusiv în industria alimentației publice.

Citiți mai mult
Poke Bowl Trend Aviko Horeca

Preparatele numite poke bowl se servesc în variante vegetariene, dar și cu carne, fructe de mare sau pește. Posibilitățile și variațiile de combinare a ingredientelor sunt practic nelimitate, acesta fiind unul dintre motivele pentru care poke bowl-urile au devenit atât de populare în întreaga lume. Puțini știu că aceste preparate își au originea în gastronomia hawaiiană și că sunt preferatele surferilor. Citiți articolul nostru pentru a afla de unde provine bolul hawaiian cu bunătăți, ce are în comun cu sushi-ul japonez și de ce a luat cu asalt scena street food din întreaga lume.

Citiți mai mult
4 Cafe Bar

Situația pandemiei este foarte dinamică în prezent, prin urmare este important să fiți pregătiți pentru orice schimbări ar aduce viitorul în planurile privind restaurantul dumneavoastră după coronavirus. Vă prezentăm în continuare cinci sfaturi care să vă ajute să fiți pregătiți pentru următoarea fază – aflați ce puteți face pentru a vă menține pe linia de plutire acum și pentru a vă pregăti de redeschidere completă după ce pandemia de coronavirus se va încheia.

Citiți mai mult
Street Food Sides

Trendul street food este pe val. După ce anul trecut a avut o creștere de 9,1%, gastronomia de tip street food înregistrează o creștere mai rapidă față de sectorul general al fast food-ului și nu dă semne să ar încetini. Pentru a recunoaște meritele acestei tendințe din ce în ce mai populare, Aviko a lansat patru noi aperitive, inspirate din aromele de street food din jurul lumii.

Citiți mai mult
1 food trends

Multe trenduri recunoscute în anul 2020 în industria alimentară vor rămâne alături de noi și în 2021. Încă suntem influențați de experiența COVID-19. Cei mai mulți dintre consumatori lucrează în prezent de acasă, de la distanță, și în general cu toții petrecem mai mult timp acasă. Descoperiți în continuare părerea noastră despre trendurile din industria alimentară ce vor continua să fie relevante și în 2021.

Citiți mai mult
party

Pe măsură ce pretențiile clienților în ceea ce privește viteza și comoditatea, continuă să creeze tendințe pentru gustări, cum sunt preparatele gătite rapid și servite în mișcare, mâncarea în regim takeaway și livrarea la domiciliu, destinația pare să devină din ce în ce mai clară: mai multe gustări, mai puțină agitație și dezordine. Oamenii savurează din ce în ce mai multe gustări, dar vor să muncească în bucătărie din ce în ce mai puțin. Nevoia de viteză a tinerilor din Generația Y îi obligă pe operatorii din industria alimentară să accelereze ritmul când vine vorba de satisfacerea poftelor de gustări în afara orelor „tradiționale” de masă.

Citiți mai mult
friends

Acest articol analizează 10 tendințe ce caracterizează Generația Z pentru a vă veni în ajutor cu ponturi pentru transformarea afacerii dumneavoastră din domeniul industriei alimentare în una care să aibă în vedere nevoile generațiilor mai tinere. Numiți de multe ori exponenții generației nativ digitale, tinerii din Generația Z au crescut în mediul online, factor care, la fel ca mulți alții, le-a influențat stilul de viață și, prin extensie, preferințele culinare. Deși poate fi dificil să tragem prea multe concluzii despre felul în care putem compara diversele grupe de vârstă, întrucât multe atitudini tind să se schimbe pe măsură ce îmbătrânim, am selectat câteva dintre tendințele-cheie ce par să fi evoluat printre consumatori în ultimul timp. Cine sunt tinerii din Generația Z? În mare, vorbim despre persoanele născute în intervalul 1997-2012. Generația Z le urmează Milenialilor (1981- 1996) și include în prezent tineri cu vârste cuprinse între 8 și 24 de ani.

Citiți mai mult
SC6-skinon2

Super Crunch Fries 6 mm Skin On

Afișat la 31.03.2021

Căutați ceva diferit pentru meniul restaurantului dumneavoastră? Vă prezentăm un produs nou din portofoliul nostru Super Crunch. Cartofi pai foarte lungi, extra subțiri și super crocanți cu coajă - Premium Skinny Fries Skin on, cu un gust grozav de cartofi!

Citiți mai mult
Aviko Gratin For Delivery Homemade Style Gratin Met Lamsrack En Wortel 1 1 Liggend

Urbanizarea, comoditatea și digitalizarea sunt factori determinanți pentru schimbarea comportamentului de cumpărare și a stilului de viață al consumatorilor. Pandemia de Covid-19 a accelerat aceste tendințe și a ajutat la diversificarea ofertelor pentru serviciile de livrare la domiciliu și de comandă la pachet din unitățile de alimentație. A fost singura opțiune pentru susținerea afacerilor din alimentație în timpul perioadei de carantină. Pentru a vă ajuta să aveți un meniu pentru livrare care să iasă în evidență, să livrați clienților mâncare de calitate superioară și să le oferiți experiențe gastronimice speciale, cartofii gratinați de la Aviko reprezintă soluția perfectă pentru a profita la maximum de oportunitățile oferite de livrarea la domiciliu și comenzile la pachet.

Citiți mai mult
skinny fries

Vă prezentăm un nou produs din gama noastră Super Crunch: cartofii extra subțiri premium, cu un gust excelent de cartofi! Acești cartofi super lungi, extra subțiri și super crocanți vor deveni rapid favoriții clienților dumneavoastră și își vor menține poziția fruntașă mult timp.

Citiți mai mult
Aviko Crunchy Shapes Waffle Cut Seasoned - to go salsa topping LIGGEND

Odată cu noua gamă de produse Forme crocante, Aviko aduce pe scena gastronomică specialități cu caracteristici unice! Acești cartofi în formă de gofre, cu înveliș crocant, cu gust excelent de cartofi și cu aspect original vor deveni foarte curând preferații tuturor.

Citiți mai mult
Personalisation Header

Personalizarea este un concept ce face vâlvă în ziua de azi. Ideea este ca fiecare client să simtă că firma ce oferă produse personalizate îl cunoaște și îi înțelege nevoile sau problemele. Pentru o și mai bună experiență a clienților, merită să încorporați emoții și sentimente în bunurile și serviciile pe care le oferiți. Gândiți-vă puțin la cea mai bună experiență pe care ați trăit-o dumneavoastră în calitate de client, la un moment în care uimirea și surpriza au fost atât de mari încât ați vrut să spuneți asta lumii întregi. Motivul pentru care vă amintiți această experiență este, probabil, faptul că v-a trezit anumite emoții. Acum întrebați-vă cât a costat.

Citiți mai mult
mash bowls

Conceptul Bol cu piure

Afișat la 13.10.2020

Așa-numitul trend bowl food există de câțiva ani buni, dar încă este în vogă și nu dă semne că și-ar pierde din popularitate.

Citiți mai mult
Make a difference with appetizers 2

Livrarea de mâncare a devenit un sector extrem de competitiv în ultimele câteva luni. În prezent, piața este saturată cu opțiuni pentru livrarea la domiciliu și, prin urmare, este crucial să depunem toate eforturile necesare pentru a face diferența!

Citiți mai mult
Aviko Innovative packaging

Pe măsură ce numărul persoanelor care își comandă mâncare online crește, sporesc și îngrijorările operatorilor din industria alimentară care vor să ofere livrare la calitate de restaurant. Nimănui nu-i place ca mâncarea comandată să fie înmuiată de la condens, sau rece, toți vrem să fie cât mai proaspătă.

Citiți mai mult